Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

«Το σχόλιό σας απορρίφθηκε»!

3 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Να εξηγήσω τον σκοπό της ανάρτησης αυτής:

Πριν από λίγο κατατέθηκε στο μπλογκ αυτό ένα εξαιρετικά καλογραμμένο σχόλιο από τον επισκέπτη μας με τα στοιχεία: Βασ. Νίκων.
Πολύ προβληματίστηκα σχετικά με το αν θα πρέπει να επιτρέψω τη δημόσια εμφάνιση του, ή να το απορρίψω.

Μετά από πολύ σκέψη, κατέληξα στο δεύτερο (στην απόρριψη του), με μεγάλη μου λύπη. Με λύπη, διότι θα προτιμούσα να δημοσιευτεί αν υπήρχαν κάποιες προϋποθέσεις:

Πρώτον θέμα είναι, το να μπορούσε (στην περίπτωση αυτή) να επαληθευθεί η πραγματική ταυτότητα του συγγραφέα του σχολίου αυτού, δεδομένου ότι καταφέρεται κατά άγνωστου σε μένα κληρικού της Εκκλησίας μας.
Δεύτερον θέμα είναι, ο λόγος για τον οποίον τον κατηγορεί. Τον κατηγορεί, για κάποιο άρθρο του, λέει, χωρίς όμως ο σχολιαστής μας να αναφέρει και την πηγή με κάποιο λινγκ, ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε, και, του κειμένου το αληθές.


Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

bas.nikon είπε...

Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε,

Όσον αφορά τους λόγους μη δημοσίευσης του σχολίου μου:

1/ Δεν καταφέρθηκα προσωπικά στον άγνωστο και στους δύο μας κληρικό. Σχολίασα τη νοοτροπία που εκφράζεται μέσα από εκείνα που γράφει και, αν θυμάμαι καλά, --επειδή δεν κράτησα αντίγραφο από το κείμενό μου,-- ανέφερα ότι δεν καταφέρομαι προσωπικά εναντίον του.

2/ Στο σχόλιό μου και μάλιστα κάπου στην αρχή έγραφα ότι αναφέρομαι στην εφημερίδα "Εκκλησιαστική Παρέμβαση" (Ιουλ.-Αυγ. 2008) με τη σκέψη ότι αυτή η βιβλιογραφική αναφορά ήταν αρκετή (είχα στα χέρια μου το έντυπο). Τώρα όμως που γνωρίζω και την ηλεκτρονική διεύθυνσή της σας την παραθέτω.

http://www.parembasis.gr/2008/frames_08_07.htm

Ελπίζω τώρα να μπορείτε να ελέγξετε και του κειμένου το αληθές.

Με εκτίμηση
Βασ. Νίκων

P. MICHALOPOULOS είπε...

Κρίμα που, ούτε, και εγώ δεν κράτησα αντίγραφο! Λυπάμαι, φίλε! :-(