Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Προς Νίνα:

20 Νοεμβρίου 2007

Προς Νίνα:

«Αν άλλαζα οπτική γωνιά»;
«Αν έβλεπα τον άνθρωπο Χριστόδουλο»;
Αυτό έχω πλέον κάνει.

Προηγουμένως, χρόνια πριν, όταν έγινε Αρχιεπίσκοπος έβλεπα μόνον τον Αρχιεπίσκοπο. Έβλεπα τον πόλεμο που του έκαναν διάφοροι εκκλησιαστικοί (όπως ο Ζακύνθου) και διάφοροι πολιτικοί (όπως ο Σημίτης) και δεν μπορούσα να ησυχάσω, με αποτέλεσμα να είμαι σε συνεχή πολεμική εγρήγορση για να τον ενισχύω και να του δίνω θάρρος, από τη μια, και από την άλλη για να αντιμετωπίζω με την πέννα μου τους πολεμίους του, σε καθημερινή σχεδόν βάση.
Έχω γεμάτα τα συρτάρια μου από ευχαριστήριες επιστολές του Χριστόδουλου με εγκώμια προς το πρόσωπο μου.
Πολλές φορές δε, αντιμετώπισα και διωγμούς (από τους εχθρούς του Μακαριότατου) για την συμπαράσταση μου αυτή.
Τον υποστήριζα με ζήλο, ακόμα και όταν (φίλοι και γνωστοί μου) τον κατηγορούσαν για φιλοπαπισμό (δεν ήθελα να πιστέψω κάτι τέτοιο τόσο τερατώδες, όπως νόμιζα) και χάλασα φιλίες δεκαετιών για χάρη του... άγνωστου (προσωπικά) σε μένα Χριστοδούλου, τον οποίον έβλεπα με συμπάθεια, σαν «άγγελο» (συγκρίνοντας τον με τον «διάβολο» Σεραφείμ).

Πότε άλλαξα οπτική γωνία (και δεν έβλεπα πια «αρχιεπίσκοπο» αλλά «παλαιό» άνθρωπο);


Όταν μας έφερε τον πάπα των παπικών στην Ελλάδα.
Όταν (κυρίως) μας ενέπαιξε, υποκρινόμενος ότι τον πίεσαν να κάνει κάτι τέτοιο χωρίς τη θέληση του, τάχα, ενώ όπως αποκάλυψε μετά ο ίδιος σε ιταλική εφημερίδα.. δική του ήταν όλη η προσπάθεια, αλλά έπαιξε όλο αυτό το παιχνίδι για να «ταπώσει» όπως είπε τους ορθοδόξους, τους αντιπαπικούς της Ελλάδας.

Πότε άλλαξα οπτική γωνία (και δεν έβλεπα πια «αρχιεπίσκοπο» αλλά «παλαιό» άνθρωπο);


Όταν υποστήριζε με νύχια και με δόντια έναν κίναιδο μητροπολίτη.

Πότε άλλαξα οπτική γωνία (και δεν έβλεπα πια «αρχιεπίσκοπο» αλλά «παλαιό» άνθρωπο);

Η εικόνα “http://img406.imageshack.us/img406/3888/panteleimwn10833aerk1.jpg” δεν μπορεί να προβληθεί επειδή περιέχει σφάλματα.Όταν αποδείχτηκε ότι το περιβάλλον του ήταν ξεφωνισμένο... Όταν... όταν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: